Treatwell: Beauty Salon Booking & Appointment App
The simple way to book beauty anywhere.
Download our free app.
Logging you in, please wait...
You are logged in
Log in to your account

Venue rating

4.4

352 reviews

  • Ambience
  • Cleanliness
  • Staff
  • Value
Book now
Please select the service you’d like to book.
Pure Synergie Hair & Beauty Salon
Pure Synergie Hair & Beauty Salon
79 Trafalgar Road,
Greenwich, London, SE10 9TS
United Kingdom

Beauty Salon

Pure Synergie Hair & Beauty Salon
79 Trafalgar Road,
Greenwich, London, SE10 9TS
United Kingdom

Opening hours

Mon Closed
Tue - Thur 10:00 am - 8:00 pm
Fri 10:00 am - 7:00 pm
Sat 9:00 am - 6:00 pm
Sun 11:00 am - 6:00 pm
  • Accepts online bookings

    Online bookings let you pick date/time for your visit.

  • Accepts eVouchers

    If you purchase an eVoucher you will need to book with the venue directly.

Pure Synergie Hair & Beauty Salon   Off-peak
This venue offers discounts on off-peak appointments.

Pure Synergie is an independant Hair and beauty salon with locations in Covent Garden and Greenwich.

We are a busy salon with amazingly talented staff, great prices and loyal clients.

Come and have a look and see what we can do for you.

See more
Products used at this venue:

Services

A few seconds ago

Comments

Reviews (written by customers after their visit)

4.4

Venue rating

Based on 352 reviews

5 stars 190
4 stars 107
3 stars 40
2 stars 7
1 star 8
  • Ambience
  • Cleanliness
  • Staff
  • Value
  • Body
  • Colonic Hydrotherapy (1)
  • Spray Tanning and Sunless Tanning (8)
  • Face
  • Eyebrow and Eyelash Tinting (1)
  • Eyebrow Threading (3)
  • Facials (8)
  • Facials - Oxygen (1)
  • LVL Lashes (1)
  • Microdermabrasion (6)
  • Hair
  • Blow Dry (136)
  • Children's Haircuts (3)
  • Hair Colouring and Highlights (96)
  • Hair Conditioning and Scalp Treatments (63)
  • Hair Extensions (5)
  • Haircuts and Hairdressing (131)
  • Men's Haircuts and Hairdressing (5)
  • Hair removal
  • Bikini Waxing (5)
  • Brazilian Waxing (14)
  • Hollywood Waxing (9)
  • Leg Waxing (5)
  • Threading (2)
  • Waxing (20)
  • Massage
  • Aromatherapy Massage (3)
  • Deep Tissue Massage (3)
  • Nails
  • Gel Nails (1)
  • Manicure (8)
  • Pedicure (11)
  • Two Week Manicure (7)
Show more
Verified review Visited December 2016
Posted 1 day ago
I visit this salon often for Beauty treatments which are always excellent so I decided to try the hairdressing services and booked a half head of highlights. The staff are lovely and definitely listen to what you want, however I was slightly disappointed that my hair didn't really look that different but that may be because I emphasised wanting it to look natural too much! It is also very cold in the salon, particularly if you are sitting around for a couple of hours waiting for colour to develop. I really feel for the staff as it must be freezing spending the day in there!

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited April 2016
Posted 1 day ago
The beauty section of Pure Synergie is absolutely fantastic. I've been several times and the therapists are great, and the treatments are thorough and not rushed. I particularly like the microdermabrasion.

Hair wise I had some highlights run through my hair and it was ok - 3* - it took a terribly long time (because they were seeing 3 clients simultaneously so I had to sit and wait for ages even after the foils were out) and the bleach left my head a little sting-y. However the end effect was good and my highlights were nice.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited December 2016
Posted 2 days ago
I loved my hair so much! Great experience :)

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited November 2016
Posted 3 days ago
Shannon was very friendly and took time to listen to what i wanted. I had a late appointment but didn't feel rushed. I was happy with my haircut and would go back.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited October 2016
Posted 1 week ago
Good

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited November 2016
Posted 1 week ago
Went well and on time. Good tips for hair care.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited November 2016
Posted 2 weeks ago
Lovely salon with great staff

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited November 2016
Posted 2 weeks ago
I had a Leg Waxing, Hollywood Waxing and have awarded it 5 stars.

Comment

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited November 2016
Posted 2 weeks ago
Nice place but could take greater care of the hairdressing equipment which didn't look v clean.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited November 2016
Posted 3 weeks ago
Despite visiting the salon 2 days before my appointment for a skin test I was not told i couldn't have a tint until the day and it cost me another £40 for highlights I already paid £36 so what was meant to be a reasonable price turned into a expensive colour treatment.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel

Comments

3 weeks ago
Dear Jacqueline

We are sorry to hear we did not live up to your expectations on this visit. Unfortunately, the skin test is done by our receptionist, who would not be able to tell you whether or not the treatment you had booked in for would have been feasible for you as she is not a stylist nor a colourist. You booked in and paid for a semi permanent hair colour via Treatwell which unfortunately would not have given you the expected results which you had wanted. On the day, our stylist did a full consultation with you, and found out you had booked the wrong treatment for yourself and therefore advised you to have a half head of highlights instead, to achieve the result you were looking for. If you wish to book and pay your treatments via Treatwell, we always advise our clients to make sure they book the correct one. I hope this clarifies the change of treatment and price for you.
Kind Regards Pure Synergie Management

Report as inappropriate

Verified review Visited November 2016
Posted 3 weeks ago
I had a Wash & Haircut and Blow Dry For Long Hair and have awarded it 5 stars.

Comment

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited November 2016
Posted 3 weeks ago
Great service!

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited November 2016
Posted 3 weeks ago
They welcomed me on my arrival & the therapist came & pick me up on time. Everyone was friendly & professional! :)

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited November 2016
Posted 3 weeks ago
Always a great service, this was probably my best wax I've had there. I always feel very comfortable with all the ladies that have waxed me. They're always nice and talkative, which helps to take your mind away from the waxing! They all have great advice for after care too.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited November 2016
Posted 3 weeks ago
The staff are very friendly and the salon was very clean. The receptionist was very accommodating running out to get me soy milk for my Americano. The hairdresser listened to me with regards to wanting to cut off the bare minimum and gave me a lovely blowout. Would go back.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited October 2016
Posted 4 weeks ago
Lush treatment, it's such a great salon

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited October 2016
Posted 1 month ago
Been twice, wasn't satisfied after the first but thought I'd give it a second chance. Won't be going back.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel

Comments

1 month ago
Dear Client,

We are sorry to hear you have been dissatisfied with our services. We always strive to offer a great treatment and to make our clients happy. We would really appreciate it if you could shed light on where your dissatisfaction lies, so we can rectify our mistakes. Kind regards Pure Synergie

Report as inappropriate

Verified review Visited September 2016
Posted 1 month ago
it was great!

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited October 2016
Posted 1 month ago
Really happy with the result - really friendly team and great colour choice. The manicure lasts really well and didn't chip over the two weeks at all.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Verified review Visited October 2016
Posted 1 month ago
I was a little late due to public transport issues but they were fine about it so that was great! Haircut was great as usually. Will definitely be back again.

Comment | Report as inappropriate

Be the first to comment on this review

Cancel
Show earlier reviews